ponedeljek, 25. junij 2018

Kako ljubiti sebe?

Kako ljubiti sebe?  
Kako zavoljeti sebe?  (prevod Ane Bučević: https://www.youtube.com/watch?v=dTVazAEKgsc&t=6s)


Veliki pozdrav, dragi moji sokreatorji!

Video o ljubezni do sebe sem že posnela.. Vendar, kako pa ljubiti sebe??? To vprašanje je zelo pomembno. Da pa bi lahko odgovorili na to vprašanje, se morate ukvarjati z nečim bolj pomembnim in sicer to pomeni, da se namesto vprašanja, kako ljubiti sebe,  vprašajte, "Kdo me je prepričal, da se ne ljubim. Kdo me je pripeljal do tega, da nisem dovolj dober ali dobra? Kdo me je pripeljal do tega, da nisem vreden ali vredna?" Na to vprašanje si morate najprej odgovoriti. Ne morete se ljubiti dokler, niste ozavestili, zakaj se ne ljubite.

Niste se rodili misleč, da ste debeli, grdi, da niste pomembni, da niste sposobni, da vas nihče ne bo ljubil itd.. Nekdo vas je prepričal v to. Tudi do tega odgovora morate priti. Kako? Z meditacijo. Z vstopom v globino svojega bitja, saj se tam se dogajajo čuda. V vaši globini so vsi vaši programi, ki jih nosite s seboj. V vaši globini... torej, ko vi sebi nekaj naredite in ko sebi rečete: »Tega jaz ne bom zmogel napraviti!« OPA! To je misel, to je to prepričanje. E...zdaj!

Spoznanje, da vi to zmorete, leži izpod (karikiram) tega sloja misli in  prepričanj. Do tega sloja morate priti. Nikoli ne bom pozabila, ko sem pričela meditirati, že v srednji šoli in potem na fakulteti... Pa so mi ljudje iz te fakultete pogosto rekli: »Pa ti nisi oseba, ki si bila v srednji šoli.« ...zato, ker sem ves ta čas meditirala. Zato, ker sem v meditacije izvlekla iz sebe, kaj me je motilo pri mami, katere vrste jeze vse sem nosila v sebi, kaj sem ji zamerila, njeno vzgojo, ki je mogoče vplivala na moje komplekse – neka prepričanja... kaj sem zamerila očetu, kako sem se obnašala do brata, do sestre, kako sem se obnašala do sošolcev, koliko sem bila sebična ali ne... Takšne stvari vse spoznate v meditaciji. 
Ni vprašanje ali se vi lahko ljubite, vprašanje je, koliko vam je to v življenju pomembno. Ker, ko vam bo resnično pomembno, da se resnično začnete ljubiti, boste našli načine. Našli boste načine! Našli boste čas za meditacijo in umik vase.
Še eden od razlogov, zakaj se ljudje ne ljubijo? 





Ker so jih prepričali, da bodo takrat sebični, oziroma, da so ljudje, ki ljubijo sebe, sebični. V to so vas prepričali ljudje, ki prav tako ne ljubijo sebe. Dobro poslušajte. Tisti, ki vam govorijo, da je ljubezen do sebe sebičnost, tudi ti ne ljubijo sebe. Sedaj vam bom to dokazala. Ali smatrate Osha za modrecea? Ali smatrate Mogija za modreca? Neal Donald Walsha? Bašara? Antony de Mella , Erkart Tolleja, Deepak Chopro...torej ljudje, ki so neke duhovne avtoritete... Kaj vse so oni govorili? Da ljubite sebe! In to govore še dandanes. Torej, ljudje, ki so na določenem nivoju duhovne zavesti, ki širijo ljubezen, vam bodo vedno govorili, da se ljubezen začne z ljubeznijo pri sebi. Ljudje, ki se resnično ljubijo, vedo, da je je to najdlje od egocentričnosti. Egocentrično se obnašajo ljudje, ki ne ljubijo sebe. Tisti, ki pa ljubijo sebe, vedo kdo so in vedo, kdo vse so tudi drugi ljudje. Tako, da...Kako se ljubiti? Z delom na sebi. Z vstopom v naše globoko prepričanje, kdo me je prepričal, da nisem pomemben. S tem se morate ukvarjati. Kdo me je prepričal, da nisem dovolj dober ali dobra? Ne morete napredovati na duhovni poti, če najprej ne začnete ljubiti sebe.
Afirmacije so zelo močno orodje. Ljudje, jaz vam povem...niso afirmacije hokus pokus. Afirmacija služi spremembi globokega prepričanja. Koristite afirmacije za ljubezen do sebe. Ker, če se ne ljubite (ne ljubite se, ker ste afirmirali, da niste nepomembni)...Afirmacije vam lahko govori nekdo, lahko jih pa govorite sami. Če vam je nekdo leta in leta govoril, da niste pomembni, da niste dovolj dobri, je to afirmacija, ki je mnogokrat ponovljena in je prešla v vašo globoko prepričanje. Afirmacije lahko govorite tudi sami sebi. Če začnete vi sami afirmirati: »Jaz sem vreden ali vredna ljubezni.« »Jaz sem dobra duša ali dober človek. Jaz lahko dam ljubezen.« Večkrat boste ponovili novo afirmacijo in spremenili boste svoja globoka prepričanja. 


Rezultat iskanja slik za love myself

Ampak od srca vam priporočam meditacijo. Z meditacijo izzovete svoje globoke programe, tiste globoke travme, globoka prepričanja in ravno tukaj prihaja do spoznanja, kdo vas je prepričal, da niste dovolj dobri. Ko meditirate se znate s spoznanji tudi spopasti. V meditaciji spoznate tudi, kdo je tisti, ki vas je v to prepričal, zakaj je to počel. Ljudje meditacija je čudež. Čudež. Največji dar, ki nam ga je bog lahko dal. Zamislite si, zamislite.... »Pošiljam te na svet, pošiljam te na zemljo...ampak imaš dar, samo se potegni v tišino, vse odgovore boš dobil.«

Rada vas imam zato, ker imam rada sebe <3

Ni komentarjev:

Objavite komentar