ponedeljek, 25. junij 2018

Moj kontrast

Zadnje čase še bolj intenzivno delam na sebi. Najbrž imam tak občutek zaradi mojih bolj intenzivnih opažanj v svoji bližnji in tudi širši okolici.

Še kak teden nazaj bi me določeni dogodki in ali situacije spravile v stisko in bi potrebovala nekaj časa, da bi spet prišla v ravnovesje. In ker nikoli ne počivam, sem med svojim učenjem naletela na izraz "kontrast". To omenjajo Abrahami in Ana Bučević ipd. Brala in poslušala na to temo kar nekaj člankov in videoposnetkov.

In danes sem imela čudovito priložnost (mnogi bi to imenovali smolo ali nesrečo idr.) srečati se ravno s tem. S kontrastom. Torej z "neprijetnimi dogodki", ki so meni osebno predstavljali stres v tistem trenutku, ne glede na vso teorijo, ki sem jo predelala. Izkušnje pa nisem imela. Danes pa je prišla. In ja, kaj sem storila, da sem se razbremenila?

Naj najprej razložim, kaj pomeni kontrast in zakaj se ga razveseliti.

V življenju se nam, poleg dobrih stvari, dogajajo tudi neželene stvari. In te neželene stvari v nas povzročajo stisko, stres, anksioznost - torej strah in tesnobo, jezo, nemoč, negotovost, histerijo, panične napade in še kaj... Seveda je naša reakcija na te dogodke plod naših nezavednih vzorcev iz preteklega življenja..ampak pustimo zdaj to. Kaj pomeni kontrast? Kadar se zgodi nek neželen dogodek, to pomeni, da vas čaka nekaj kar je popolnoma drugačnega od tega dogodka. Nekaj neizmerno čudovitega, veselega, lepega, dobrega... Recimo, če npr. izgubite službo (to je za nas v tistem trenutku izguba varnosti na vseh področjih našega življ.), ...to pomeni, da nas čaka nekje boljša, nova...ali pa, je mogoče to priložnost za odkritje vaših potencialov, možnost, da z vašimi konjički začnete služiti denar in ob tem še uživate. Kaj je lahko lepšega? Ali, recimo, slabo odnos z nekom - pomeni ali izboljšanje teh odnosov ali pa prekinitev teh odnosov. Skratka v vsakem primeru izboljšanje... Le pričakovati morate, da je vse dobro že na poti k vam. Ker, ko se zgodi ta neprijeten dogodek, se v vesolje že sproži "zahtevek" po boljšem. Stvarstvu je že sporočeno, kaj si želite. In od vas in vaše vibracije(pozitivnega pričakovanja, vere v to, dobrih občutkov...) je odvisno, kdaj bo to prišlo v vaše življenje.


Rezultat iskanja slik za don't worry be happy


Torej, ko se zgodi nekaj slabega, smo lahko hvaležni za stvari, ki že prihajajo v naše življenje, če že za kontrast ne moremo biti.

To je moja izkušnja, ki sem jo želela deliti z vami. Da mogoče vidite, da slabi dogodki vendarle niso slabi, da so lahko dobri, če na njih pogledamo z druge plati. 

(22. 11. 2017)

Ni komentarjev:

Objavite komentar